woensdag 21 april 2010

GFjes (groot gat kralen)

Afgelopen week ben ik bezig geweest om mijn voorraad GFjes (groot gat kralen) aan te vullen. Ik heb een aantal markten in het vooruitzicht en dan is het natuurlijk wel zaak om voorraad te hebben.

Elke keer als ik achter de brander zat heb ik een aantal GFjes gemaakt. Omdat mijn eerst komende markt op Koninginnedag is heb ik mijn bescheiden voorraad oranje gepakt en heb ik een aantal oranje GFjes gemaakt. Ik was zelf niet zo van de oranje maar wat vind ik ze leuk geworden! Het wordt dus tijd dat ik vaker met oranje glas ga spelen.










Hierboven staan een aantal GFjes die ik heb gemaakt. Naast oranje heb ik ook eindelijk eens gebruik gemaakt van Cubic Zirconia´s Erg leuk om te doen en een letterlijk schitterend effect.

1 opmerking:

  1. He, wat zijn ze weer leuk geworden. Ik heb vandaag de Sunshine award gekregen en mag hem aan een aantal mensen doorgeven. Heb m ook aan jou doorgegeven. Kijk even op mijn engelse blog voor meer informatie.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen