woensdag 26 mei 2010

Glas en Matroesjka´s

De laatste tijd zie ik overal van die lieve stofjes. Stofjes met stipjes, met geisha´s , met bloemetjes en stofjes met Matroesjka´s. Vooral de matroesjka´s hebben mij geïnspireerd. Vorige week had ik eindelijk weer eens tijd om achter de brander te kruipen en ja...toen is deze Matroesjka ontstaan. (Sorry voor de slechte foto kwaliteit)

Wel redelijk geslaagd zo voor een eerste keer. Er zullen vast en zeker nog meer gaan volgen want het maken van deze poppetjes is errug leuk. Zodra ik er meer heb krijgen ze een eigen plekje in mijn webshop.

Terwijl ik hier aan mijn blog zit te typen staat mijn oven/kiln alweer lekker te sudderen. Heb vandaag nog een flink aantal kralen kunnen maken. Ik heb onder andere gespeeld met mijn nieuwe stempel van Beadpress. Een prachtige stempel in de vorm van een hart. Nog 4 uurtjes wachten en dan kan ik het eind resultaat bewonderen....erg spannend.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten