maandag 19 juli 2010

Wat ligt er op de kralentafel~~deel 1

Miranda van Mirlady® heeft op haar blog een leuk terugkerend onderdeel: Wat ligt er op de kralentafel? Ik vind dit zelf altijd een leuk onderdeel om te lezen. Vandaar dat ik besloten heb om op mijn blog te beschrijven wat er op mijn kralentafel ligt. Vandaag deel 1.

Momenteel ben ik bezig met 2 beadwork projecten. Allereerst een armband met turquoise. Deze armband heb ik nog niet eerder laten zien omdat deze armband misschien zo gaan passen in de nieuwe wedstrijd van het Beadworkforum. Omdat deze wedstrijd een ander thema heeft gekregen kan ik de armband nu wel laten zien.


Ook ben ik bezig met een hanger van turquoise. Deze hanger is bijna af. Nu nog bedenken wat voor soort ketting er aan moet.

Ook kan ik wat mooie aankopen laten zien. Van Miranda heb ik 2 mooie cabochon setjes over kunnen nemen. Een setje met Amethyst en een stetje met Gele Turquoise. Wat de Gele Turquoise betreft, een vriendin zei: 'Het lijkt wel een kievitsei'. Inderdaad, daar heeft de Gele Turquoise wel wat van. Ook liggen er cabochonsetjes van polymeer klei. Deze prachtige cabochons zijn gemaakt door Joyce. Ze heeft een webwinkel met heel veel prachtige cabjes: De Cabshop. Natuurlijk kon ik het ook niet laten om weer wat spulletjes te bestellen bij Trudy. Oa hele mooie ultra suede en mooie abalone cabjes.


De foto's van mijn aanwinsten:









1 opmerking:

  1. Leuk, ben benieuwd naar het eindresultaat! Ook leuk om je nieuwe aanwinsten te bekijken, geniet er maar lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen