vrijdag 5 oktober 2012

Die zijn leuk!!

Het duurt nog even maar......op 4 november is er weer een Die zijn leuk, hip en handgemaakt. Deze supergezellige markt is in hartje stad Groningen (op de vismarkt) Ook deze keer vind je er weer unieke, orginele, met liefde gemaakte kadootjes en spulletjes. Er zijn meer dan 65 kraampjes met vilt, glaskralen, sieraden, tekeningen, hebbedingetjes, wol en ga zo maar door. Echt voor iedereen wat wils.

Ook ik sta weer op deze markt. Ik ben zelf helemaal verliefd geworden op het sfeertje en sta er dan ook graag. Deze keer is de brander weer mee zodat ik doorlopend demonstraties glaskralen maken kan geven. Natuurlijk heb ik de kralen, sieraden, beadwork en (woon)accessoires ook mee. Op deze markt introduceer ik ook iets nieuws: drukknopen! Deze drukknopen maak ik zelf van glas of mooie plaatjes. De drukknopen passen ook op oa Noosa.

Op de website www.diezijn-leuk.nl vinden jullie meer informatie over deze leuke markt. Ik duik nog even in mijn hobbykamer om mooie dingen voor jullie te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten