zondag 10 augustus 2014

Veel leuks op de agenda

De komende tijd staan er veel leuke evenementen op de agenda van Unyk accessoires.


Op maandag 18 augustus ben ik te gast bij Omrop Fryslân (regionale omroep) In het radio programma Simmer yn Fryslân maak ik glaskralen. Tijdens de uitzending vertel ik wat ik maak en hoe ik dat doe. Foto's worden gemaakt en op de website geplaatst


Zaterdag 23 augustus is het tijd voor de Doe Dokkum Fair. Bij de mooie Bonifatius Kapel wordt een prachtige markt gehouden. Naast vele mooie kramen is er ook live muziek. Die dag neem ik natuurlijk al mijn spulletjes weer mee en geef ik ook weer demonstraties glaskralen branden. Meer informatie is te vinden op www.facebook.com/doedokkumfair


1x in de 2 jaar hebben we hier in het dorp feestweek. Dit jaar is de feestweek van 10 t/m 14 september. Op donderdag 11 september wordt er weer de hobbymarkt gehouden. Omdat ik op vakantie ben staat mijn moeder met de accessoires van Unyk op de markt. De markt is van 14.00 tot 21.00 in de feesttent op het parkeerterrein bij de sportvelden in Damwâld.


De komende tijd dus weer veel leuke dingen. Hierna gaan we alweer richting de herfst, kerst en wintermarkten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten