dinsdag 23 november 2010

Die zijn leuk! ~~ Een hip en handgemaakt markt in Groningen.


Handgemaakt is weer helemaal hip. Vandaar ook de hip en handgemaakt markt Die zijn Leuk. Deze gezellige markt is op zondag 28 november midden in de stad Groningen. Van 11 uur tot 5 uur 's middags staan er op de Vismarkt allerlei kraampjes met hip en handgemaakte spulletjes.


Heerlijk struinen op deze koopzondag. Nog op zoek naar (Sinterklaas) cadeautjes? Grijp uw kans en struin tussen de kraampjes op zoek naar orginele handgemaakte items. De standhouders zijn hobbymatig of juist wat meer proffessioneel bezig met het vervaardigen van handgemaakte producten. Op de Die zijn leuk markt zijn er uiteenlopende stands en producten. Van gevilte accessoires, sieraden tot woonaccessoires en nog veel meer. Alle deelnemers zijn te vinden op de website van Die zijn leuk.


Natuurlijk schrijf ik dit niet voor niks. Ook Unyk accessoires is aanwezig op de hip en handgemaakt markt Die zijn leuk. Een mooie aanvulling op de andere standhouders. Ik neem mijn handgemaakte glaskralen, sieraden, beadworksieraden, sjaals, polswarmers en mutsen weer mee. Ook heb ik leuke kleine cadeautjes in mijn kraam. Verder is het de bedoeling dat ik weer demonstraties glaskralen branden ga geven. We hopen dat het weer niet al te koud wordt zodat ik dat goed kan laten zien. Immers...het is toch mooi om te zien hoe de producten gemaakt worden.


Hopelijk tot ziens op zondag 28 november!


2 opmerkingen:

  1. Groningen is een beetje te ver voor mij, dus ik kan helaas niet langskomen.
    Maar ik wil je veel succes én plezier wensen op de markt!

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Petra! Ik hoop ook dat het leuk wordt. De voorspelling voor het weer zijn alleen errug koud.

    Liefs GF

    BeantwoordenVerwijderen