zondag 23 januari 2011

Het werd weer eens tijd.....

........om een blog te schrijven. Het is alweer veel te lang geleden dat ik een blog heb geschreven. Door de drukte in de afgelopen periode is het er een beetje bij gebleven. Maar....ik zal mijn best doen om mijn blog bij te houden.

Afgelopen week heb ik nieuwe sieraden op mijn website gezet. Ook dat werd weer hoog tijd. In de komende weken komen er nog meer nieuwe sieraden op. Jullie kunnen alvast een kijkje nemen bij de nieuwe sieraden. Dit doe je heel simpel door *hier* te klikken.

Voor de heren (of dames die zich zelf willen verwennen ;) heb ik een Valentijnsactie! Op bestellingen tot en met 14 februari 2011 krijg je 10% korting. Dit geld voor alle items in mijn webshop uitgezonderd collier De Swarte Widdo.

2 opmerkingen:

  1. Ik wist helemaal niet dat jij ook beadwork sieraden maakt.... zie het nu pas.... ben een kijkje gaan nemen in je shopje! :-D
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi wat grappig Miranda...ik doe dat al een tijdje hoor. Door jouw prachtige creaties aangestoken! Heb ook al eens 2 mooie pakketjes bij je gekocht...waar ik nog steeds wat van moet maken (weet jij waar je tijd kan kopen??)

    BeantwoordenVerwijderen