vrijdag 22 april 2011

Wat ligt er op de kralentafel?~~deel 6

Tijd voor een nieuwe wat ligt er op de kralentafel? Momenteel is mijn kralentafel een ware explosie. Ik heb nog van alles te doen omdat ik maandag 25 april op de Wolwierde fair sta. Omdat de markt steeds dichterbij komt heb ik wel een beetje last van tijdsdruk maar op één of andere manier komt er dan wel meer uit mijn handen. Hebben jullie dat ook?


Ik ben nu nog bezig met een spiral rope voor bij een beadwork hanger, het afmaken van 2 beaded beads ketting, handgemaakte organza zakjes in zakjes stoppen en oh ja, ik probeer ook nog een stuk of twee armbanden te maken. Genoeg te doen dus.

Ook heb ik een foto genomen van mijn glaskralen tafel. Ook hier weer een ware explosie. Overal en nergens glasstaven en stempels te vinden. Ik vind dat nu eenmaal fijn werken geloof ik. Ben ik hierin de enige? Ik zie namelijk overal van die netjes opgeruimde tafels.

Ik zal jullie nu de foto's laten zien. Niet schrikken he???!!! Dan ga ik nu weer hard aan de slag.




2 opmerkingen:

  1. Wat een drukte en een rommeltje bij jou, maar wel heel herkenbaar vooral die glastafel ;)

    Veel succes morgen op de fair!

    groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha ja erg he. Kan me voorstellen dat zo'n glastafel herkenbaar is ;)

    Dank je...ik denk dat het wel een geslaagde fair gaat worden

    BeantwoordenVerwijderen