maandag 2 mei 2011

Paarse schatkist

Sinds enige tijd heb ik een winkeltje op Etsy. Etsy is een Amerikaanse verkoopsite waarop je een klein stukje webruimte kunt hebben om je spulletjes te verkopen. Etsy is speciaal bedoeld voor handgemaakte en vintage spulletjes. Een mooi plekje voor mijn glaskralen en sieraden. Hiernaast op mijn blog staat ook een klein overzichtje en een link naar mijn Esty winkeltje.
Op Etsy zijn er heel veel verschillende manieren om te winkelen en te zoeken. Zo kunnen leden van Esty een Treasury (schatkist) met daarin items die de maker van de treasury mooi vind of mooi bij elkaar vindt passen. Zo heeft Bonnie Blair (AidforAbby) een Treasury gemaakt met paarse glaskralen. Zij heeft mijn kralenset Lilac Skies ook in deze treasury gezet en stiekem ben ik best wel een beetje trots. De treasury vind je via de volgende link *klik hier*
Ook heb ik een screen print gemaakt die je hieronder kan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten