maandag 5 december 2011

Een beetje stil.....

Het is jullie misschien wel opgevallen maar het is best wel stil van mijn kant.

Druk met school,stage, 2 muziekkorpsen en natuurlijk de markten/fairs.
Maar de belangrijkste reden dat ik het zo druk heb is......een huisje!


Mijn vriend en ik heb 3 weken geleden een huisje toegewezen gekregen en we zijn heel erg druk aan het klussen. We hopen er deze week in te kunnen. Heb er zo'n zin in. Dan moeten we in de komende weken de hobbykamer doen en dan kan ik eindelijk weer op volle sterkte los.

4 opmerkingen:

  1. tja, er zijn maar 24 uren in ene dag ( helaas )...
    Veel geluk in jullie huisje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie huisje! Veel plezier en succes met klussen en nog meer plezier met de hobbykamer doen!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk voor jullie, een huisje samen :-) En weer lekker achter de brander!

    Gefeliciteerd & groetjes,

    Dini

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerda Froukje
    Leuk dat je volger bent geworden!!
    Ik zie dat je ook op hobbymarktjes staat,leuk!!!
    Heb je voor mij nog een paar tips,waar in Friesland de komende tijd marktjes zijn.
    Ik wil hier nl.ook meer tijd aan gaan besteden maar ben nog zoekende naar waar deze marktjes zijn.
    Heb ook al even op je website gegluurd,leuk leuk!!
    Wie weet oant sjen.

    BeantwoordenVerwijderen