woensdag 5 oktober 2011

Die zijn leuk markt 2011

Nog een paar weekjes en dan is het weer zo ver: Die zijn leuk hip en handgemaakt markt. Op 6 november is de Vismarkt in Groningen weer omgetoverd tot een fantastische verzamelplaats van hip en handgemaakte spulletjes. Dit jaar zijn er weer veel verschillende kraampjes met oa. vilt, breisels, homedecoratie, wol, sieraden en glaskralen.

Natuurlijk ben ik ook van de partij. Momenteel ben ik druk bezig met het maken van voorraad. Zo zijn er veel nieuwe kettingen, armbandjes en beadwork. Ook zal ik voor het eerst ringtops voor de wisselring meenemen. Druk, druk, druk dus maar wel erg leuk. En ik geef ook weer demonstraties glaskralen branden.

Ik hoop jullie te zien in Groningen! Ik heb er in ieder geval erg veel zin in.
O ja, de website van Die zijn leuk: www.diezijn-leuk.nl

1 opmerking:

  1. Ik wou dat ik aanwezig kon zijn. Spijtig dat het zo ver is voor mij :(
    Mooie blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen