zondag 12 mei 2013

Wat ligt er op de kralentafel?~~Deel 9

Een tijd geleden kreeg ik de vraag van een vriendin of ik ook een ring voor haar zusje kan maken. Het moest een ring worden die lijkt op de ring die ik al eerder voor mijn vriendin heb gemaakt. De keuze viel op een lichtblauw cabochon. Deze heb ik laten maken door Joyce van de Cabshop

 
 
 
De stof (Ultra suede) heb ik ook al gevonden.
 
 
 
Nu is het nog zoeken naar bijpassende kraaltjes. Zoals je op onderstaande foto ziet heb ik best wel veel blauw kraaltjes. De juiste kleur zit er natuurlijk niet bij. Verplicht kraaltjes shoppen dus (ahum...helemaal niet erg)
 
 
 
De cabochon is inmiddels op de Ultra Suede geplakt en de eerste basis ring is geborduurd (met donkere kraaltjes die ik wel op voorraad heb) Nu is het wachten op mijn bestelling zodat ik de ring af kan maken.
 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten