zondag 11 augustus 2013

Wat ligt er op de kralentafel?~~Deel 10

Het is alweer een flinke tijd geleden dat ik een blogbericht heb geplaatst. Momenteel is het hier nogal druk. Ondertussen ben ik wel bezig met het maken van kralen en sieraden maar heb niet echt de puf om er foto's van te maken. Vandaag heb ik snel met mijn telefoon een fotootje gemaakt van waar ik momenteel mee bezig ben.

Het sieraad waar ik op dit moment mee bezig ben is voor mij erg bijzonder. Ik ben namelijk met mijn eigen bruidssieraad bezig. Over een kleine 2 weken is het zover en dan mag iedereen het sieraad zien. Voor nu krijgen jullie alleen een sneakpreview of teaser te zien.

3 opmerkingen:

  1. Dat had ik wel verwacht, dat je dat zelf zou maken :-) het wordt vast prachtig♥. Wat heerlijk he, om dat zelf te kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is echt zo fijn....en als sieraadmaakster kun je niet met en gekocht iets aankomen vind ik

      Verwijderen